Soraya

Hayani

Als het gaat over Trends & Insights, hoe maatschappelijke veranderingen impact hebben op de consument en daarom ook op merken. Merkstrategie en hoe een purpose belangrijk is voor jouw merk.

Verder heb ik expertise in inclusie & diversiteit, op bedrijfsniveau maar ook op maatschappelijk niveau. Door mijn vrijwilligerswerk heb ik heel wat expertise opgebouwd rond vzw's, etnisch-culturele minderheden en gelijke kansen.

Contact

Trefwoorden
Marketing
Discriminatie
Diversiteit en gelijke kansen
Etnisch-culturele minderheden
Racisme

Talenkennis

Moedertaal
Nederlands
Spreek je nog andere talen?
Engels
Nederlands
Andere
Darija (Marokkaans-Arabisch)

Achtergrond

Lidmaatschap
Lid van de algemene vergadering van Formaat (koepel van jeugdverenigingen)
Lid van think thank Inclusion & Diversity van BAM (Belgian Association of Marketing)
Voorzitter Fleks (organisatie die jongeren van diverse afkomst aanzet tot ondernemen)

Studie(s) en diploma's

- BA bedrijfsmanagement
- BanaBa Innovative Marketing

Huidige functieomschrijving

Future Strategist. Bedrijfsstrateeg die maatschappelijke veranderingen linkt aan consumentengedrag en daar bedrijfsstrategie rond bouwt.
Keynote speaker Inclusion & Diversity

Ervaring

- Marketing consultant
- Head of Sales - &KOO
- Head of Sales Europe - The Future Laboratory London
- Future Strategist - FutureKind
- Founder & chairwoman - Fleks
- Lid algemene vergadering - Formaat
- Lid Raad van Bestuur - Sorm
- Lid think tank - BAM

Mijn media ervaring

Onbestaand