Dr. Stefan

Borghgraef

Marketing & Communicatie - eCommerce - Digitale transformatie - strategie in turbulente tijden - digitale marketing voor KMO's

Contact

Trefwoorden
Bedrijfskunde
Marketing
Managementtechnieken en bedrijfsvoering

Talenkennis

Moedertaal
Nederlands
Spreek je nog andere talen?
Engels

Achtergrond

Lidmaatschap
BAM (Belgische Marketing Associatie)
Huidige nationaliteit(en)
Belg
Nationaliteit(en) bij geboorte
Belg
Nationaliteit(en) moeder bij geboorte
Belg
Nationaliteit(en) vader bij geboorte
Belg

Studie(s) en diploma's

- PhD Marketing & Sales Management, Erasmus Universiteit Rotterdam, Nederland
- Master in Business Engineering, KU Leuven

Huidige functieomschrijving

Marketing executive

Ervaring

- Meer dan 20 jaar ervaring in verschillende directiefuncties binnen verschillende sectoren (Technologie, Telco, Media, Transport & Logistiek)
- Programmacoƶrdinator in-company opleidingen bij BAM (Belgische Marketing Associatie). Op-maat opleidingen voor bedrijven rond thema's zoals digitale transformatie en digitale marketing.

Relevante Publicaties

"Is more control better? Study on the effects of organizational control on salespersons' job performance, job attitudes and sales organization effectiveness", uitgegeven bij
Thesis Publishers Amsterdam

Relevante onderzoeken

Sponsor van de Vlerick teaching case "Surviving Digital Disruption: The Case of Truvo" (Vlerick Business School; 2017; Authors: Prof. Dr Carine Peeters & Caroline Baert).

Mijn media ervaring

- Spreker op verschillende conferenties (Belgiƫ, Frankrijks, Hongarije, US, UK, Nederland)
- Interviews in vakmagazines (Sales Management, Vacature, Erasmus Magazine, Vlerick teaching case)