Carole

Lamarque

Marketing
Zelfstandig ondernemen
Bedrijfscommunicatie
Management en organisatie
Managementtechnieken en bedrijfsvoering
Artificiële intelligentie

Contact

Trefwoorden
Marketing
Zelfstandig ondernemen
Artificiële intelligentie
Management en organisatie
Bedrijfscommunicatie

Talenkennis

Moedertaal
Frans en Nederlands
Spreek je nog andere talen?
Engels
Frans
Nederlands

Achtergrond

Lidmaatschap
CEO Duval Union Innovative Marketing
Board member Port of Antwerp
Board member Voka Antwerpen Waasland
Board member Transplantoux
Huidige nationaliteit(en)
Frans
Nationaliteit(en) bij geboorte
Frans

Huidige functieomschrijving

CEO Duval Union Innovative Marketing

Ervaring

Carole Lamarque is gepassioneerd door strategische marketing, het lanceren van innovaties en nieuwe technologieën. Haar liefde voor innovatie vindt zijn oorsprong bij de extreem competitieve bedrijven waarvoor zij gewerkt heeft in de energie- en mediasector (Shell, Proximus, Sanoma, Telenet, Bpost) Haar grondige kennis van disruptieve innovatie komt vanuit de ICT-sector.

Digitale media staat bij haar centraal in het geïntegreerd marketingplan. Carole kan gemakkelijk 360°-marktstrategieën bedenken die de omzetdoelstellingen effectief versterken en merkimago’s creëren die gebaseerd zijn op authentiek klantgericht denken.

Ze is een trotse bestsellerauteur bij Lannoo Campus: Influencers (2017), Unfair Advantage (2018) en Zoonotic (2021). Maar het meest trots is ze toch op haar betrokkenheid als lid van de Raad van Bestuur van de Port of Antwerp-Bruges en van de Kamer van Koophandel Antwerpen-Waasland (VOKA).

Als CEO en stichtend partner bij DUVAL UNION Innovative Marketing helpt ze klanten met hun marketingtransformatie op lange termijn en voorziet ze hen bovendien van al het nodige strategisch advies zodat ze helemaal mee zijn met de digitale strategie en de dagelijkse marketinguitdagingen kunnen aanpakken.